Podstawy nauczania Abrahama



Mam nadzieję, że obejrzysz film sekret, ponieważ, jak mówi Bob Proctor, Prawo Przyciągania działa zawsze. Naszym celem w tym wpisie, a także różnych filmach oraz blogach na temat sekretu, jest pomóc Ci zrozumieć, jak pracować zgodnie z prawem przyciągania, które działa zawsze na Twoją korzyść.

Naprawdę podoba mi się, jak młodzi ludzie potrafią się czasem dobrze zachowywać. Wiele razy niektórzy ludzie w wieku 21? 23? 26? lat zachowują się jak dzieci i na odwrót. Czasem dzieciaki zachowują się już jak osoby dorosłe. Przeważnie dlatego, że wychowywali własne rodzeństwo, mieli bankrutującą rodzinę lub jakiś inny poważny problem.

Ale prawnicy, lekarze medycyny itp., których znam zachowują się zazwyczaj jakbyśmy żyli w połowie lat dwudziestych. Są mili, zabawni, trochę niewinni i trochę nieostrożni. Pociąga ich jednak zabawa. I to taka z przeszłości. Myślę, że tak właśnie robi większość przeciętnych osób.

Wracając do tematu. Możesz osiągnąć wszystko, z czym możesz się wibrować. To znaczy dokładnie tyle, że możesz osiągnąć wszystko, czego wibracje posiadania jesteś w stanie do siebie przyjąć. Tworzenie stało się zapewne Twoją pasją z przewodnikiem i mocą prawa planowania przyjaźni. Jednakże, jeśli cały czas jesteś przez coś napędzany, w końcu wypalisz się. Ważne jest, aby Twój spokój mógł naładować swoje akumulatory i musisz mieć co ważne, trochę czasu dla siebie. Stwórz sobie planner czyli dzienniki do planowania, w którym będziesz wszystko zapisywać a także zapiszesz czas, w którym powinieneś na chwilę przystanąć, aby wkrótce po naładowaniu swoich wewnętrznych akumulatorów, wyruszyć w dalszą drogę ku spełnieniu.

Dzięki takim szablonom, które zachęcają Cię do włączania codziennych czynności relaksacyjnych, wiesz, że będziesz w stanie przyjąć do siebie nowe wyzwania, rozpoczynające się rano a kończące pod koniec dnia. Nie obawiaj się tego. Ja też jako zaawansowany trener obawiałem się planowania swojego życia, ponieważ uważałem, że wolność jest ponad wszystko. Jednakże wolność tak naprawdę wynika z tego, że robię to co chcę i powinienem, a nie to co tak naprawdę mi wolność odbiera, czyli to, co pożera mój jakże cenny czas. Twój czas także jest bardzo ważny i cenny, dlatego planuj, planuj i raz jeszcze planuj. No i postaraj się, aby zlikwidować rzeczy ze swojego życia, których do szczęścia wcale nie potrzebujesz. Mierząc czas codziennie, aby część niego poświęcić relaksowi, aby naładować swoje akumulatory wewnętrzne, powinieneś czuć się dobrze i kochać siebie samego, będąc napełnianym i ponownie napędzanym, aby sprostać wyzwaniom i żyć swoją misją.

Prawo przyciągania jest atrakcyjne dla ludzkiego rozumu i ego. Ten rodzaj optymizmu, który utrzymywał Żydów w istnieniu całe tysiąclecia, nie jest oparty na żadnym z nich. Raczej jego silne fundamenty są super racjonalnymi przekonaniami, które okazały się mocniejsze od jakiegokolwiek innego pomysłu w dziejach ludzkich: że życie jest dobre, ponieważ jego twórca jest dobry, a nasza praca w życiu ma to udowodnić.

Na szczęście dla mnie napisałem jedną ze swoich książek na temat emocji i przeczytałem ją, zanim dowiedziałem się o jej źródle, a prawda w ich słowach głęboko we mnie zareagowała - natychmiast. Musiałem wiedzieć o tym więcej i dużo wcześniej. Potem odkryłem, skąd pochodzą te informacje, a moja pierwsza myśl to odrzucić to z ręki. Ale nie mogłem zaprzeczyć, że odczuwałem prawdę w słowach, które czytałem, a więc niemal przeciwko "lepszemu osądowi" czytałem inną książkę i oglądałem DVD - po prostu czekałem na duchowego Abrahama, aby wyruszyć w podróż, albo i nie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawo przyciągania dla osób, które są na poważnie związane z obfitością

Tajemnica, prawo przyciągania i karma